Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych to proces techniczny przeprowadzany w celu poprawy organicznej widoczności Twojej witryny, sklepu internetowego lub bloga w wyszukiwarkach internetowych. Biorąc pod uwagę, że udział rynkowy Google w języku polskim wynosi ponad 96%, mówiąc o pozycjonowaniu mówi głównie o uzyskaniu widoczności w Google.

Określając, gdzie w wynikach wyszukiwania umieścić witrynę, Google bierze pod uwagę ponad 200 czynników technicznych. Autorytet jest jednym z tych czynników: im więcej jakościowych linków dostaje Twoja domena, tym większy ma autorytet. Poza tym ważne jest, aby Twoja witryna odpowiadała na to, czego szuka użytkownik, w przeciwnym razie Twoje szanse na umieszczenie w pierwszych wynikach Google zmniejszą się.

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Pozycjonowanie to inwestycja w przyszłość swojej firmy. Ruch organiczny ma znacznie wyższy zwrot z inwestycji (ROI) niż płatnego wyszukiwania. Zdecydowana większość ruchu z wyszukiwarek pochodzi z naturalnych wyników wyszukiwania. Jeśli witryna nie jest na 1 stronie dla najlepszych słów kluczowych to traci dużą część wartościowego ruchu z wyszukiwarek.

Każdego dnia dostarczamy nowych klientów do firm za pośrednictwem naszych sprawdzonych metod optymalizacji stron internetowych i strategii marketingowych. Nasze strategie pomogły małym i średnim firmom, zdobyć nowych klientów co przełożyło się na realne zyski.

Koszty pozycjonowania

Wycena pozycjonowania strony internetowej zależy zarówno od ilości słów kluczowych, jak i od konkurencyjności tych słów - im trudniejsze słowa, tym większa cena oraz dłuższy czas oczekiwania na efekty.

Rozwiązaniem na obniżenie kosztów pozycjonowania jest zastąpienie słów generycznych (np. pozycjonowanie stron internetowych) na słowa lokalne (np. pozycjonowanie stron Kraków) - dzięki temu cena i czas oczekiwania na efekty będą niższe, a Ty będziesz miał pewność, że na stronę zostanie skierowany ruch z precyzyjnie dobranej grupy docelowej. Możemy pochwalić się sukcesami nie tylko na polu pozycjonowania słów generycznych, ale również w przypadku pozycjonowania słów lokalnych sprawdź ofertę pozycjonowania lokalnego.

Dane do wyceny pozycjonowania

Podstawą dokonania wyceny pozycjonowania jest podanie przez klienta następujących informacji:.

  • Domeny strony www, dla której ma być wykonane pozycjonowanie.
  • Listy słów kluczowych, dla których ma być wykonane pozycjonowanie (pomagamy w wyborze słów kluczowych, które przyniosą optymalne rezultaty).
  • Czy domena była już pozycjonowana? Jeśli tak to kiedy i w jaki sposób?

Kiedy zobaczę efekty pozycjonowania?

Pozycjonowanie jest usługą długoterminową, efekty naszych prac będzie można zobaczyć po okresie około 1-3 miesięcy. Proces ten jest długofalowy, a i przyrost linków musi być naturalny w innym przypadku wyszukiwarka Google określi nas jako spam. Decydującą rolę ma tu jednak konkurencyjność wybranych do pozycjonowania słów kluczowych.

Co zapewniamy w ramach oferty pozycjonowania

    • Analiza aktualnej pozycji w wyszukiwarce Google.
    • Pomoc i doradztwo w zakresie doboru najbardziej efektywnych słów kluczowych - takich, które przyniosą zysk a nie tylko dużo liczbę wejść na stronę.
    • Stały monitoring pozycji.
    • Miesięczne raporty z zajmowanych pozycji na poszczególne słowa kluczowe.
    • Przejrzysta, uczciwa umowa jasno określająca zasady współpracy oraz sposoby jej zakończenia.
    • Analiza Twojej aktualnej strony internetowej.
    • Badania trendów ruchu i wpływu aktualizacji algorytmów.
    • Przegląd i implementacja fragmentów rozszerzonych.
    • Pozycjonowanie lokalne
    • Optymalizacja strony www
    • Analiza danych Google Search Console.
    • Analiza profilu linków zwrotnych.
    • Przejrzyste i precyzyjne raporty z wykorzystaniem Google Analytics i Google Data Studio.
    • Niestandardowe strategie pozycjonowania
    • Badanie słów kluczowych do wykrycia słów kluczowych o największym potencjale.
    • Optymalizacja szybkości strony i wydajności witryny.
    • Dogłębne badania konkurencji
    • Tworzenie treści i marketing
    • Budowanie autorytetu marki
    • Pozyskiwanie linków wysokiej jakości
    • Optymalizacja metatagów
    • Optymalizacja UX
    • Optymalizacja CTR
    • Optymalizacja dostępności strony internetowej
    • Optymalizacja współczynnika konwersji
    • Optymalizacja Google Moja Firma
    • Usunięcie kary Google

Jesteśmy ekspertami SEO. To nasza pasja i jesteśmy w tym bardzo dobrzy.

Mamy ponad 15-letnie doświadczenie w SEO

Specjalizujemy się w dostarczaniu niezbędnych rozwiązań dla Twojego biznesu, aby osiągnąć wysokie pozycje. Twój sukces jest również naszym. Dlatego poświęcamy czas tak długo, jak to konieczne, aby uzyskać nie tylko oczekiwane rezultaty, ale także dużo więcej.

Jak działamy

Wiemy, jak wpłynąć na pozycję twojej strony dzięki pozycjonowaniu.

Zapewniamy profesjonalne doradztwo na etapie planowania i realizacji projektu.


Badania i strategia
1

Badania i strategia

Przeprowadzamy dogłębną analizę konkurencji i wyników wyszukiwania. Badamy trendy wyszukiwania konsumentów, przeprowadzamy głębokie audyty konkurencji i identyfikujemy możliwości. Pozwala nam to dostosować strategię, która zapewnia niezrównane wyniki.

Strategia treści
2

Strategia treści

Tworzenie treści jest kluczowym czynnikiem poprawiającym ranking Twojej witryny. Tworzymy treści na poziomie eksperckim, które wyróżniają się, angażują odbiorców, a następnie zajmują wysokie pozycje w Google. Zoptymalizowana treść poprawia widoczność Twojej marki w branży i nawiązują relacje z Twoimi przyszłymi klientami.

Optymalizacja techniczna
3

Optymalizacja techniczna

Nasi eksperci od technicznego SEO, przeprowadzają dogłębne audyty witryn i optymalizują witrynę pod każdym kątem, aby zapewnić, że wyszukiwarki mogą łatwo indeksować i interpretować zawartość witryny. Audytujemy zarówno z perspektywy użytkownika, jak i wyszukiwarki.

Nowoczesna strategia SEO

Godzina czasu naszego zespołu to więcej niż cały dzień konkurencji, ponieważ skupiamy się na działaniach opartych na wartościach, o których wiemy, że będą działać w oparciu o lata pomiarów i testów.


Ukierunkowane badania słów kluczowych

Odkrywamy wartościowe słowa kluczowe i tematy do tworzenia i pozycjonowania treści, aby dotrzeć do przyszłego odbiorcy.

SEO techniczne

Optymalizacja techniczna obejmuje naprawę problemów technicznych, aby umożliwić Google optymalne przeszukiwanie, renderowanie i indeksowanie treści witryny.

Link-building o wysokim autorytecie

Nasza strategia pozycjonowania jest ukierunkowana na odpowiednie dla branży linki z zaufanych źródeł aby zmaksymalizować przekazywaną moc linków.

Generowanie leadów

Kładziemy nacisk na współczynniki konwersji i wrażenia użytkownika, aby przekształcić kliknięcia w sprzedaż.

SEO on-site

SEO na stronie to optymalizacja techniczna oraz treści witryny i jej elementów takich jak nagłówki, tagi tytułu, opisy meta i tagi ALT obrazu. Umieszczanie obrazów i mediów wysokiej jakości.

SEO of-site

SEO poza stroną odnosi się do działań związanych z budowaniem linków. Linki zwrotne są najlepszym sygnałem rankingowym Google i są jedynym sposobem na zwiększenie wartości witryny.

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie?

Lepsza widoczność w Internecie

Dobrze wykonana strategia optymalizacji pod kątem wyszukiwarek może poprawić widoczność strony i przyciągać użytkowników, którzy z największym prawdopodobieństwem zainwestują w Twój produkt lub usługę. Nasze kampanie wykorzystują sprawdzone metodologie SEO i niestandardowe strategie, aby zmaksymalizować Twoją widoczność, ruch i konwersje.

Wpływowe treści

Kupujący szukają treści, które będą rezonować. Musisz wyróżniać się w wyszukiwarkach i pokazywać klientom, jak Twoje rozwiązania rozwiązują ich problemy. Współpracujemy z copywriterami, wykorzystujących dogłębną analizę rynku do tworzenia treści, które są przyjazne dla wyszukiwania i silniejsze niż inne artykuły zalewające wyszukiwarki.

Autorytet marki

Jeśli chcesz być liderem w branży, Twoja witryna musi emanować autorytetem i zaufaniem. Wyróżniające się wysokiej jakości treści i wysokie pozycje w wyszukiwarce to tylko część drogi. Idziemy jeszcze dalej. Stosujemy szereg strategii marketingowych na stronie i poza nią, aby wzmocnić Twoją pozycję jako najbardziej wartościowego gracza w branży.

Problem i jak pozycjonowanie stron go naprawia

Wiele osób myśli o wyszukiwarce (np. Google, Bing) jako o kombinacji maszyny i osoby. Prowadzi to do kilku (błędnych) wniosków:

  1. Wyszukiwarka jest zawsze „uczciwa”.
  2. Wyszukiwarka może zrozumieć, co jest napisane na stronie w podobnym stopniu jak człowiek.
  3. Wyszukiwarka może rozpoznać, kiedy widzi piękną stronę, że powinna być wyświetlana w widocznym miejscu w wynikach danego wyszukiwania.

Na podstawie tych założeń osoba, która rozpoczyna działalność gospodarczą, może zdecydować się na skorzystanie z edytora stron internetowych, takiego jak Wix, WordPress, a nawet własnego kreatora witryn Google, spędzając godziny na tworzeniu witryny, która dobrze wygląda i przemawia do osobowości firmy. Jednak tydzień, dwa tygodnie, miesiąc, dwa miesiące, sześć miesięcy po uruchomieniu witryny, a mimo to nigdzie nie widzi swojej strony w wynikach wyszukiwania!

Jeszcze bardziej boli, gdy potencjalny klient szuka nazwy Twojej firmy i znajduje stronę konkurencji wyżej niż Twoją witrynę. Być może ten potencjalny klient zakłada, że wyszukiwarka "wie lepiej niż on", i klika link konkurencji, co oznacza, że tracisz sprzedaż. Co poszło nie tak?

Rozwiązanie: Pozycjonowanie w Google

Algorytm wyszukiwarki to złożona i niesamowita technologia. Ale to nie jest człowiek. To znaczy:

  1. Wyszukiwarka jest bezpieczna, niesprawiedliwa. Wyszukiwarka może faworyzować witryny o określonej strukturze, treści i reputacji online w stosunku do innych, nie dając większych szans witrynom, które odstają od normy.
  2. Chociaż z pewnością poczyniono postępy w dziedzinie uczenia maszynowego, żaden algorytm wyszukiwarki nie może zinterpretować strony internetowej z głębią i niuansami, jakie potrafi człowiek. 
  1. Wyszukiwarka nie widzi i nie może zrozumieć piękna estetycznego. Jak się okazuje, wyszukiwarki takie jak Google polegają na ludziach, jeśli chodzi o wiedzę o „atrakcyjności” witryny, śledząc, ile razy witryna jest odwiedzana i jak długo użytkownicy tam pozostają, zanim przejdą do następnej strony. Wyszukiwarki biorą więc pod uwagę wygląd Twojej witryny tylko z drugiej ręki.

Aby Twoja witryna pojawiła się nad konkurencją, musi być pozycjonowana. Zasadniczo oznacza to, że musi grać zgodnie z zasadami wyszukiwarek. Zgłaszamy stronę do wyszukiwarki, która obliczy, że będzie jedną z najlepszych odpowiedzi na dane wejściowe użytkownika końcowego. Im więcej „najlepszych odpowiedzi” możemy udzielić, tym więcej uzyskasz kliknięć i tym więcej osiągniesz sprzedaży.

Nasze wieloletnie badania i praktykę w zakresie pozycjonowania z powodzeniem stosujemy u naszych klientów.

Pozycjonowanie lokalne

Koncentracja na poprawie widoczności strony internetowej, przyciągnięcie nowych klientów a także budowa marki poprzez lokalne pozycjonowanie, które przeznaczone jest dla firm, pragnących czegoś więcej niż tylko uniwersalnej strategii pozycjonowania. Jeżeli Twoi klienci znajdują się w kilku różnych miastach lub regionach to nasza oferta pozycjonowania jest właśnie dla Ciebie.

Pierwszą pozycją na liście celów jest optymalizacja Twojej strony dla wszystkich produktów i usług, które oferujesz w danym regionie. Oznacza to, że będziesz przyciągać klientów nie tylko z lokalnego miasta, w którym się znajdujesz, ale z wszystkich miast i regionów, w których prowadzisz swój biznes.

Czym jest pozycjonowanie lokalne?

W ofercie pozycjonowania lokalnego znajdują się te same opcje co w standardowym pozycjonowaniu, ale są one bardziej przystępne, ponieważ w tej kampanii pracujemy nad osiągnięciem lepszej widoczności w lokalnych wynikach wyszukiwania. Ogólnie rzecz ujmując, mniejsza jest konkurencja i łatwiej dotrzeć do pierwszego miejsca. W rzeczywistości lokalne pozycjonowanie jest skuteczniejsze w optymalizacji strony pod względem lokalizacji geograficznych takich jak miasta, gminy, powiaty, województwa, a nawet ulice. To właśnie miejsca, w których są zlokalizowane potencjalne bazy klientów.

Jak to może Ci pomóc?

Końcowym celem lokalnego pozycjonowanie nie jest tylko osiągnięcie wysokiej pozycji w rankingu, ale osiągnięcie wzmożonego ruchu na Twojej stronie. A co za tym idzie zdobycie nowych klientów. Dzięki inwestycji w pozycjonowanie będziesz czerpał korzyści poprzez:

  • Stopniowy wzrost ruchu odwiedzających Twoją stronę internetową
  • Stopniowy wzrost pozycji słów kluczowych dla różnych lokalizacji ogólnych i bardziej szczegółowych
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku i zmiana doświadczonych gości w nabywców
  • Zamiana Twojego serwisu internetowego w generator zysków a nie kosztów
  • Budowa wiarygodności marki jako firmy doświadczonej i wysoce wyspecjalizowanej.

Na co Google zwraca uwagę?

Jednym z podstawowych aspektów branych przez Google jest posiadanie na stronie www wysokiej jakości treści, nie kopiowanie treści z innych witryn i oferowanie precyzyjnych informacji na podstawie tego, czego szuka użytkownik.


Łatwa nawigacja

Strony internetowe muszą umożliwiać użytkownikom łatwe znajdowanie informacji. Zasadniczo użytkownik musi być w stanie znaleźć to, czego szuka, tak szybko, jak to możliwe i bez wysiłku. Strona internetowa zapewnia dobre wrażenia użytkownika, gdy oferuje to, czego użytkownik oczekuje.

Odpowiednia treść

Wyjątkowe i wysokiej jakości treści są cenione przez wyszukiwarki. Google nakłada sankcje za powielanie treści. Treść musi zawierać słowa kluczowe, które użytkownicy wybiorą, odnosząc się do Twojego produktu lub usługi. Ważne jest również, aby zdania były poprawne gramatycznie.

Struktura wewnętrzna

Informacje muszą być dobrze zorganizowane i połączone, aby Googlebot mógł odczytać i zrozumieć motyw witryny. Umożliwi to sprawną i terminową indeksację witryny przez Google.

Szybkość ładowania

Na pewno nie chcesz czekać dłużej niż kilka sekund na załadowanie strony internetowej. Twoi użytkownicy też nie będą dłużej czekać! Dlatego ważne jest, aby prędkość ładowania witryny była wysoka, zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.

Pozycjonowanie stron a doświadczenia użytkownika

Sygnały użytkownika to wzorce zachowań użytkowników, które Google wykorzystuje do ustalania pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Na przykład: użytkownicy klikają wynik w wyszukiwarkach, po czym natychmiast wracają do Google. Jest to sygnał, że witryna nie pasuje do zapytania użytkownika. Google używa tego typu informacji do oszacowania, jakie wyniki są przydatne do wyświetlenia osobom wyszukującym określone zapytanie.

Najważniejsze sygnały użytkownika

Najważniejszymi sygnałami użytkownika są współczynnik odrzuceń i współczynnik klikalności (CTR). Są one ważne dla SEO, ponieważ Google traktuje je bardzo poważnie są uważane za wskaźnik zaangażowania i zadowolenia użytkownika. Inne przykłady sygnałów użytkownika to czas spędzony w witrynie lub odsetek użytkowników, którzy wracają do Twojej witryny. Możesz je również monitorować za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics. Każde zachowanie działa jako „sygnał” tego, jak dobrze strona lub witryna spełnia oczekiwania użytkownika.Strategia SEO skupiająca się na stworzeniu jak najlepszej strony internetowej sprawi, że będzie ona bardziej użyteczna i przyjazna dla użytkownika. 

Co zawierają usługi pozycjonowania?


Audyt SEO

Przeprowadzamy dokładny audyt SEO strony, aby określić jej aktualny stan, uzyskać przydatne informacje i zbudować listę kontrolną. Sprawdzamy widoczność strony w katalogach firm, identyfikujemy Twoją lokalizację geograficzną i obszary usług. 

Aby ukończyć lokalną strategię pozycjonowania, nasi eksperci przeprowadzają również audyt strony Google Moja Firma, analizę recenzji, audyt strony docelowej, analizę lokalnych cytatów, analizę porównawczą konkurencji oraz analizę linków.

Badanie słów kluczowych

Dobór odpowiednich fraz kluczowych, przynoszących konkretne wejścia na stronę jest bardzo ważnym krokiem usługi skutecznego pozycjonowania.

Przeprowadzamy szeroko zakrojone badania i analizy słów kluczowych w celu zidentyfikowania specyficznych geograficznie, związanych z branżą fraz i uporządkowania ich według intencji wyszukiwania. Zapewniamy raport dotyczący rankingu słów kluczowych, który możesz sprawdzić w dowolnym momencie, aby monitorować swoje pozycje.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Badania pokazują, że około 50 procent konsumentów przeprowadza wyszukiwanie mobilne przed podjęciem decyzji o zakupie. Uzyskaj najlepsze lokalne usługi SEO i połącz swoją markę z konsumentami w lokalnej społeczności. Nasza lokalna agencja seo zgłasza i optymalizuje profil Twojej firmy w różnych lokalizacjach, wykorzystuje treści i słowa kluczowe kierowane geograficznie, tworzy cytaty z Twojej lokalnej firmy.

Pozycjonowanie wizytówki Firmy

Zarządzamy lokalizacjami w Google Moja Firma i upewniany się, że informacje o Twojej marce są kompletne i aktualne. Zapewniamy, że profile biznesowe przenoszą tę samą tożsamość marki i są zoptymalizowane pod kątem docelowej lokalizacji lub obszaru usług. Nasi eksperci Google Moja Firma przeprowadzają również audyt informacji o Twojej firmie w Internecie, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą, bezbłędną obecność w wynikach lokalnych.

Optymalizacja witryny

Czy Twoja witryna jest zoptymalizowana pod Twoją docelową lokalizację? Usługi optymalizacji dla wyszukiwarek obejmują optymalizację na stronie, aby zapewnić wysoką pozycję witryny w obszarze usług. Optymalizujemy Twoją stronę główną i metadane za pomocą słów kluczowych specyficznych geograficznie, tworzymy strony usług, miast i branż, konfigurujemy sygnały w mediach społecznościowych i wdrażamy lokalne najlepsze praktyki SEO w Twojej witrynie. Nasza lokalna firma SEO stosuje również lokalny schemat biznesowy na Twoich stronach internetowych, aby ułatwić wyszukiwarkom zrozumienie oferty Twojej marki i lokalizacji docelowych.

Optymalizacja współczynnika konwersji (CRO)

Pozwól naszej lokalnej firmie zajmującej się marketingiem cyfrowym zarządzać lokalnymi usługami SEO i zyskaj lepsze lokalne rankingi. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz pomocy w tworzeniu stron usług i miast, poprawie dostosowania witryny do urządzeń mobilnych, czy wypełnieniu lokalnej listy kontrolnej SEO, nasza lokalna firma zajmująca się optymalizacją wyszukiwarek może Ci pomóc. Stosujemy ukierunkowaną usługę optymalizacji lokalnych wyszukiwarek, aby zwiększyć liczbę wysokiej jakości połączeń sprzedażowych do Twoich lokalizacji i poprawić współczynnik konwersji miesiąc do miesiąca.

Pozycjonowanie FAQ

Czy SEO to dobra inwestycja?

TAk. Ruch organiczny jest często największym źródłem odwiedzających. Ponadto ruch organiczny może mieć wysoki współczynnik konwersji, zamieniając ruch w leady i sprzedaż.

Jak długo trwa pozycjonowanie?

Pozycjonowanie i SEO to nie magiczna różdżka, która jednym machnięciem ręki w magiczny sposób wyniesie Twoją stronę www na szczyt wyników wyszukiwania. Gdyby to było takie proste, każdy by to zrobił.

Na prawidłową realizację skutecznej strategii pozycjonowania składa się wiele warstw. Google, najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, wykorzystuje ponad 200 czynników rankingowych, aby zdecydować, gdzie strona internetowa pojawi się w wynikach wyszukiwania.

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to wielopoziomowy proces, a nie pojedyncze działanie, które wymaga specjalistycznej wiedzy i odpowiedniego zarządzania, aby przynieść pozytywne rezultaty dla Twojej firmy.

Średnio nawet najbardziej skuteczne strategie SEO wymagają co najmniej od czterech do sześciu miesięcy, aby zobaczyć pozytywne wyniki.

 

Ile kosztuje SEO?

Tworzymy niestandardowe strategie SEO i ceny dla każdego klienta określamy na podstawie kilku czynników, w tym: historii i wieku witryny, konkurencji, wielkości rynku, branży i innych. Większość naszych usług cena za pozycjonowanie waha się od 1000 do 10000 PLN netto jednorazowo lub miesięcznie.

Co to jest konwersja?

Konwersja - w marketingu ma miejsce, gdy odwiedzający Twoją witrynę osiągnie zamierzony cel. W ten sposób przekształcają się z odwiedzających w potencjalnych klientów lub, jeśli coś kupują, w klientów. Konwersja ma miejsce, gdy ktoś zmienia się z biernego gościa w aktywnego, zainteresowanego gościa lub klienta.

Czym dokładnie są konwersje?

W zależności od Twojej firmy możliwe są różne konwersje. Główne konwersje, do których często odwołują się marketerzy, to:

  • Sprzedaż
  • Wskazówki
  • Rejestracje e-mailowe
  • Uzupełnienia formularzy
  • Rejestracja
  • Subskrypcja
  • Wizyty na kluczowej stronie
  • Rozmowy telefoniczne (lub inny bezpośredni kontakt)

Nie wszystkie z tych konwersji będą dotyczyć wszystkich firm, a Twoja firma może śledzić inne konwersje. Konwersją może być wszystko, co wskazuje na zainteresowanie klienta lub przybliża go o krok w cyklu zakupu.

Co to jest SERP?

SERP to akronim Search Engine Results Pages oznaczający Strony Wyników Wyszukiwania. Mówiąc najprościej, SERP to strony, które pojawiają się, gdy przeprowadzasz wyszukiwanie w wyszukiwarce, takiej jak Google lub Bing. Wyniki wyświetlane w SERP będą się różnić w zależności od zapytania – na przykład wyszukiwanie „pozycjonowanie stron” da inne wyniki niż wyszukiwanie „seo kraków”.

Oprócz bezpłatnych wyników wyszukiwania strony wyników wyszukiwania (SERP) zwykle zawierają reklamy w płatnych wynikach wyszukiwania i płatne za kliknięcie.


Masz pytania?
Napisz wiadomość
lub zadzwoń:
514835999