Ile kosztuje pozycjonowanie?

Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się ile będzie kosztować usługa pozycjonowania Twojej strony jest przesłanie do nas zapytania o wycenę tej usługi. Przykładowe wyceny podawane często na (pseudo) profesjonalnych serwisach są niewiele warte, bowiem cena osiągnięcia wysokich pozycji w Google zależy od wielu czynników bez, których absolutnie nie da się jej określić.

Dane do wyceny

Aby móc wycenić usługę pozycjonowania musimy poznać słowa kluczowe, na które chcesz pozycjonować swoją stronę. Im bardziej popularne słowa, tym usługa będzie droższa, a ponadto ważna jest także „dochodowość” słowa – pozycjonowanie na słowo „kredyt” na pewno będzie droższe niż osiągnięcie tych samych efektów na słowo „renifer”.

Ponadto przed podjęciem się wyceny pozycjonowania, musimy poznać również wiek strony (od ilu lat istnieje w sieci), a także czy strona była wcześniej pozycjonowana lub optymalizowana (jeśli tak było, to co zostało już zrobione?). Jeśli nie posiadasz tych informacji, wystarczy, że podasz nam adres swojej strony, a określimy jak trudno będzie ją wypozycjonować na określone słowa do określonych pozycji i ile będzie to kosztować.

Podsumowując: podstawą dokonania wyceny pozycjonowania jest podanie przez klienta następujących informacji:

  • Domenę strony www, dla której ma być wykonane pozycjonowanie. Jeśli strona posiada wiele domen, należy wskazać domenę główną, ponieważ wyszukiwarki często traktują różne domeny, jako różne strony.
  • Listę fraz, dla których ma być wykonane pozycjonowanie.
  • Czy domena była już pozycjonowana? Jeśli tak to w jaki sposób?
Masz pytania?
Napisz wiadomość
lub zadzwoń:
514835999