logo Kingweb

Linki sponsorowane w Google

Linki sponsorowane w Google AdWords

Adwords to program reklamowy firmy Google umożliwia on tworzenie reklam tekstowych, kierowanych do precyzyjnie wybranych grup docelowych. Linki sponsorowane znajdują się nad i pod wynikami wyszukiwania. Ze względu na fakt, iż proces związany z pozycjonowaniem jest długotrwały, kampanie marketingowe prowadzone w wyszukiwarkach internetowych za pomocą płatnych przestrzeni, czy też reklam kontekstowych są wyjątkowo dobrym narzędziem pod względem taktycznym. Umożliwiają bowiem natychmiastowy start kampanii, która może być wykorzystana jako akcja promocyjna jakiegoś wydarzenia, czy też oferta sezonowa. Dzięki linkom sponsorowanym można w łatwy sposób wygenerować odpowiedni ruch na stronie internetowej. To szczególnie ważne wówczas, gdy dana strona jest słabo pozycjonowana (pojawia się nisko w wynikach wyszukiwania pod danym słowem kluczowym). Prowadzimy działania SEM za pomocą Google AdWords™ - narzędzie to, ze względu na szybkość działania oraz łatwość modelowania kampanii jest wyjątkowo elastyczne. Opłata w kampanii SEM pobierana jest za każde kliknięcie użytkownika w przestrzeń reklamową, nie płacisz za samo wyświetlanie reklamy. Jednym z bardzo ważnych czynników opłacalności tego rodzaju akcji marketingowej jest fakt, iż tego typu reklamy są wyjątkowo dobrze postrzegane przez internautów.

Gdzie będzie się wyświetlać Twoja reklama?

Prezentacja linków sponsorowanych przez wyszukiwarkę Google™ odbywa się na dwa sposoby - nad standardowymi wynikami wyszukiwania oraz, w przypadku wyjątkowo popularnych fraz, pod standardowymi wynikami wyszukiwania. Miejsce, w którym wyświetlane będą linki zależne jest bezpośrednio od budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową.

miejsca w googleadwords

Rozliczanie linków sponsorowanych

Mechanizm rozliczania linków sponsorowanych przez Google AdWords™ jest wyjątkowo prosty. Każde kliknięcie przez użytkownika w link reklamowy wiąże się z naliczeniem kosztów kliknięcia, które ponosi reklamodawca. Konkretny koszt jednego kliknięcia zależy tylko i wyłącznie od konkurencyjności (trudności) wybranych przez Ciebie fraz kluczowych - mniej konkurencyjne słowa wiążą się z mniejszym kosztem i pozwalają zwiększyć czas trwania kampanii reklamowej. Istnieją dwie główne metody prowadzenia kampanii linków sponsorowanych - ciągła i sezonowa. Pierwsza metoda idealnie pasuje do klientów, którzy chcą maksymalnie rozciągnąć w czasie okres trwania kampanii reklamowej. Druga metoda doskonale sprawdza się w przypadku działalności sezonowej/okolicznościowej - (imprezy, sezon letni, ferie zimowe, sylwester, itp.) - kiedy to ważna dla Ciebie jest możliwie największa ilość wejść w krótkim okresie czasu. Pamiętaj, że nie płacisz  za wyświetlenie reklamy tylko za faktyczne „kliknięcie” w nią potencjalnego klienta.

Co oferujemy w ramach prowadzenia Twojej kampanii reklam w Google AdWords?

  • Stworzenie konta Google AdWords
  • Analiza rynku i innych reklamodawców
  • Stworzenie struktury kampanii i grup reklam
  • Stworzenie listy haseł podstawowych i ich kombinacji
  • Stworzenie skutecznych tekstów reklam
  • Pomoc w skonfigurowaniu mechanizmu śledzenia konwersji (ilości zakupów, rejestracji itp.)
  • Dbamy o Twój budżet – na bieżąco optymalizujemy kampanię w celu obniżenia kosztów. 

  • Pełną kontrolę – dostaniesz raporty z całego przebiegu kampanii. 

  • Na bieżąco monitorujesz działanie kampanii – każda kampania zintegrowana jest z kontem Google Analytics.