logo Kingweb

Korzyści z pozycjonowania

Dlaczego warto pozycjonować stronę

Pozycjonowanie, pomimo stale rosnącego zainteresowania tą usługą oraz poziomu cen, wciąż pozostaje bardzo tanią formą reklamy, znacznie tańszą niż reklama konwencjonalna w prasie, radiu, telewizji, na billboardach, itp. Jednocześnie znaczenie pozycjonowania dostrzega coraz więcej firm, które korzystają z usług profesjonalistów oraz przeznaczają na pozycjonowanie znaczne środki finansowe. Sprawia to, że pozycjonowanie staje się coraz trudniejsze, gdyż aby umieścić stronę na czołowych pozycjach konieczne jest pokonanie konkurencji w walce o pozycje. Wszystko to powoduje szybki wzrost cen pozycjonowania, dlatego nie warto czekać.

Dlaczego pozycjonowanie stron jest tak ważne? Co nam daje? Ogólnie mówiąc pozycjonując swóją stronę w wyszukiwarce Google i osiągając wysokie pozycje na istotne dla swojej branży słowa kluczowe zdobywasz nowych klientów i zwiększasz zyski swojej firmy.

  • Twoja strona będzie na wysokich pozycjach w wynikach organicznych Google na pozycjonowane słowa kluczowe związane z ofertą Twojej firmy
  • Wzrośnie popularność Twojej strony internetowej i jej liczba odwiedzin (wzrost ruchu na stronie) - dzięki temu trafi na nią duża liczba potencjalnych klientów
  • Zwiększą się dochody firmy - dzięki pozycjonowaniu dotrzesz do większej liczby odbiorców, a w związku z tym poszerzy się grono woich klientów
  • Dotrzesz do konkretnych klientów - osoby poszukujące w Google określonych usług, produktów przeważnie są nastawione na ich zakup, czują na nie zapotrzebowanie. Dzięki pozycjonowaniu i wysokiej pozycji w Google na określone słowa kluczowe docierasz do klientów, którzy chcą kupić właśnie to, co oferujesz
  • Klienci sami znajdą Twoją ofertę - wyszukiwarka Google jest głównym źródłem informacji o firmach, produktach, usługach, korzysta z niej ponad 90% użytkowników. Dzięki wysokim pozycjom w Google klienci sami do Ciebie dotrą
  • Wyprzedzisz konkurencję - dzięki pozycjonowaniu potencjalny klient trafi na Twoją stronę, a nie konkurencji.
  • Zwiększysz wiarygodność firmy - dobra widoczność firmy w Internecie podnosi jej wiarygodność w oczach klientów, zwiększa zaufanie do firmy
  • Twoja firma stanie się rozpoznawalna i popularna - wysoka pozycja firmy w Google w oczach klienta świadczy o wysokiej pozycji firmy na rynku, buduje pozytywny wizerunek firmy
  • Zaoszczędzisz pieniądze - pozycjonowanie jest najbardziej efektywnym, a jednocześnie najtańszym sposobem na pozyskanie nowych klientów (zobacz, od czego uzależnione są ceny pozycjonowania)
  • Masz pewność dobrze zainwestowanych pieniędzy