logo Kingweb

Blog

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Mogłoby się wydawać, że wpisując określoną frazę w wyszukiwarkę Google otrzymamy taki sam wynik niezależnie od komputera, z którego korzystamy. W rzeczywistości jednak jest zupełnie inaczej – nawet osoby przebywające w tym samym pomieszczeniu mogą otrzymać całkowicie inne wyniki po wpisaniu dokładnie tego samego słowa. Dlaczego tak się dzieje?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Gary Illyes - Webmaster Trends Analyst w Google - zapowiedział niedawno, że firma ma zamiar stworzyć oddzielny indeks wyszukiwania mobilnego, który będzie niezależny od zwykłego indeksu Google. To ważna zmiana, tym bardziej, że wyniki wyszukiwania uzyskiwane na urządzeniach przenośnych są bardziej aktualne.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Powszechny dostęp do Internetu sprawia, że wiele osób rozpoczyna poszukiwania interesujących ich usług właśnie od sieci, zaś właściciele firm dostrzegają znaczenie pozycjonowania stron internetowych.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

To już oficjalne: Google postanowił usunąć wskaźnik PageRank z toolbarów w przeglądarce. Google potwierdziło  że usuwa wskaźnik PageRank z pasków narzędzi. Oznacza to, że w przypadku korzystania z narzędzi lub dodatków do przeglądarek, które wyświetlają dane o Google PageRank w ciągu najbliższych kilku tygodni nie zobaczymy informacji o PageRank. Google wyjaśnił, że firma nadal wykorzystuje dane PageRank wewnętrznie w algorytmie rankingu, ale zewnętrzne wartości PageRank wyświetlane na pasku narzędzi nie będą publicznie udostępniane.