logo Kingweb

Audyt strony internetowej

Audyt strony internetowej

Strony internetowe, z którymi trafiają do nas klienci, są przez nas analizowane zawsze przed rozpoczęciem pozycjonowania i działań marketingowych. Audyty dokonywane są zgodnie z przedstawionymi poniżej kryteriami.

Czynnosci wchodzące w skład audytu:

  • analiza treści strony, layoutu,
  • struktury strony pod kątem użyteczności dla użytkownika 
  • zebranie informacji o tym, kim są potencjalni klienci, jakie są źródła wartościowego ruchu na stronie oraz kiedy użytkownicy zaglądają na stronę najczęściej
  • analiza ruchu na stronie, a w ślad za tym: analiza procesu zakupowego: wyjaśnimy, kiedy klienci rezygnują z oglądania witryny, jak wygląda ich najczęstsza ścieżka ruchu po witrynie oraz kiedy potencjalny klient rezygnuje z zamówienia
  • informacje o najbardziej wartościowych słowach kluczowych dla witryny

Dodatkowo, analiza witryny pod kątem pozycjonowania:

  • wskazujemy, w jaki sposób stronę klienta widzą wyszukiwarki
  • badamy kod źródłowy strony
  • badamy wydajność witryny