Treść jest bez wątpienia siłą napędową każdej kampanii marketingowej. Kiedy stronie brakuje pouczającej, jasnej treści, która podoba się czytelnikom, to z pewnością tracisz szansę na przyciągnięcie większego ruchu czy też odnotowania wzrostu w rankingu SERP. Za równo czytelnicy jak i Google, mogą stwierdzić czy treść jest wystarczająco dobra.

Lokalne strategie SEO mają na celu pomóc firmom odnaleźć się wśród lokalnych odbiorców, co jest szczególnie ważne, gdy firma ma wiele sklepów w różnych lokalizacjach.

Rozpoczynamy cykl artykułów "101 Kroków marketingu" w których opiszemy podstawy działań z dziedzin Social Media, SEO, reklamy, content marketingi i wielu innych. 

W magazynie Manager+ ukazał się wywiad  ze mną. Przedruk artykułu poniżej.

Chociaż na pozycjonowanie stron internetowych można wydawać mało, takie postępowanie nie do końca jest dobrym pomysłem. Co prawda istnieją sposoby, aby w tani sposób podnieść pozycję witryny, jednak skorzystanie z nich wiąże się z pewnymi karami od Google. Ponadto w dłuższej perspektywie niesie dodatkowe koszty i jest zwyczajnie nieopłacalne.

Mogłoby się wydawać, że wpisując określoną frazę w wyszukiwarkę Google otrzymamy taki sam wynik niezależnie od komputera, z którego korzystamy. W rzeczywistości jednak jest zupełnie inaczej – nawet osoby przebywające w tym samym pomieszczeniu mogą otrzymać całkowicie inne wyniki po wpisaniu dokładnie tego samego słowa. Dlaczego tak się dzieje?