Powszechny dostęp do Internetu sprawia, że wiele osób rozpoczyna poszukiwania interesujących ich usług właśnie od sieci, zaś właściciele firm dostrzegają znaczenie pozycjonowania stron internetowych.

Kiedy po raz ostatni aktualizowałeś kampanie AdWords? Jeśli więcej niż miesiąc temu prawdopodobnie nie wykorzystujesz nowych funkcji wprowadzanych przez Google o początku roku.

W mediach od niedawna można usłyszeć, że wielu przedsiębiorców posiadających strony internetowe z formularzem kontaktowym otrzymuje wiadomości mailowe z informacją o ewentualnej karze, jaka grozi im za nie zgłoszenie zbiorów danych osobowych do GIODO.

Nasi klienci posiadający domeny internetowe informują nas o coraz częstszych nadużyciach ze strony firm, które świadomie wprowadzają w błąd, aby wykupić lub przedłużyć u nich domenę.

To już oficjalne: Google postanowił usunąć wskaźnik PageRank z toolbarów w przeglądarce. Google potwierdziło  że usuwa wskaźnik PageRank z pasków narzędzi. Oznacza to, że w przypadku korzystania z narzędzi lub dodatków do przeglądarek, które wyświetlają dane o Google PageRank w ciągu najbliższych kilku tygodni nie zobaczymy informacji o PageRank. Google wyjaśnił, że firma nadal wykorzystuje dane PageRank wewnętrznie w algorytmie rankingu, ale zewnętrzne wartości PageRank wyświetlane na pasku narzędzi nie będą publicznie udostępniane.

Google oficjalnie potwierdziło, że nie będzie wyświetlać reklam na prawo od wyników wyszukiwania, z jednym wyjątkiem.