wahania pozycji w Google

Mogłoby się wydawać, że wpisując określoną frazę w wyszukiwarkę Google otrzymamy taki sam wynik niezależnie od komputera, z którego korzystamy. W rzeczywistości jednak jest zupełnie inaczej – nawet osoby przebywające w tym samym pomieszczeniu mogą otrzymać całkowicie inne wyniki po wpisaniu dokładnie tego samego słowa. Dlaczego tak się dzieje?

Mobilny indeks wyszukiwania

Gary Illyes - Webmaster Trends Analyst w Google - zapowiedział niedawno, że firma ma zamiar stworzyć oddzielny indeks wyszukiwania mobilnego, który będzie niezależny od zwykłego indeksu Google. To ważna zmiana, tym bardziej, że wyniki wyszukiwania uzyskiwane na urządzeniach przenośnych są bardziej aktualne.

koszty google adwords

Osoby planujące reklamować swoją firmę za pomocą narzędzia AdWords oferowanego przez Google najczęściej zastanawiają się jak wysokie są koszty takiej kampanii. Jednoznacznie nie można jednak ich określić, ponieważ zależą one od wielu czynników. Dlatego też przed rozpoczęciem przygody z AdWords warto dowiedzieć się w jaki sposób ustalane są koszty i jak można oszacować budżet na ten cel.

Wady i zalety poszczególnych form rozliczania za pozycjonowanie

Powszechny dostęp do Internetu sprawia, że wiele osób rozpoczyna poszukiwania interesujących ich usług właśnie od sieci, zaś właściciele firm dostrzegają znaczenie pozycjonowania stron internetowych.

3 najważniejsze zmiany w Adwords

Kiedy po raz ostatni aktualizowałeś kampanie AdWords? Jeśli więcej niż miesiąc temu prawdopodobnie nie wykorzystujesz nowych funkcji wprowadzanych przez Google o początku roku.

rejestracja danych osobowych w giodo

W mediach od niedawna można usłyszeć, że wielu przedsiębiorców posiadających strony internetowe z formularzem kontaktowym otrzymuje wiadomości mailowe z informacją o ewentualnej karze, jaka grozi im za nie zgłoszenie zbiorów danych osobowych do GIODO.